Lekce 16 - Statistická analýza v byznysu - Hypotézy a regrese
V předchozí lekci, Statistická analýza v byznysu - Prodeje a A/B testování, jsme se věnovali analýze prodejních dat a A/B testování.
V dnešním tutoriálu Úvodu do datové analýzy budeme pokračovat se statistickou analýzou v podnikání. Seznámíme se s pojmy testování hypotéz a regresní analýza.
Testování hypotéz
Testování hypotéz se používá k porovnání dvou skupin, například dvou reklamních kampaní, abychom zjistili, zda jedna z nich nedosahuje lepších výsledků. Pomocí statistických metod můžeme určit, zda je rozdíl mezi skupinami skutečný, nebo náhodný.
Stáhněte si soubor přiložený na konci lekce. Pro ukázku využijeme list
Hypotezy v souboru statisticka_analyza.xlsx, který
obsahuje sto hodnot pro dvě kampaně:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tutoriálu se zaměříme na testování hypotéz a regresní analýzu, která pomáhá firmám činit informovaná rozhodnutí odhalováním vzorců a trendů v datech.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.