Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 12 - Arduino a práce s tlačítky - Knihovna

V minulé lekci, Tvorba vlastní Arduino knihovny - Dokončení, jsme si ukázali, jak vytvořit vlastní plnohodnotnou Arduino knihovnu.

V tomto tutoriálu programovacího jazyka pro Arduino budeme pokračovat v tvorbě knihoven. Vytvoříme si knihovnu pro práci s tlačítkem. Dozvíme se, co je to reference, a jak se dá metoda přetížit.

Hlavička

Založíme si novou složku s názvem TlacitkoLib/ a v Arduino IDE i novou záložku s názvem TlacitkoLib.h. Projekt uložíme do této složky.

Zde si napíšeme deklaraci hlavičky třídy z programu z lekce s tlačítkem už jako samostatný modul (header). Pro jednoduchost nyní vynecháme ověřování verze vývojového prostředí Arduino IDE:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 400 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 19 článkům (12 lekcí, 4 testy, 3 praktické cvičení) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Arduino tutoriálu vytvoříme OOP knihovnu pro práci s tlačítkem včetně podpory dlouhého stisku pro pohodlné znovu-používání kódu.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Vašek Doškář
Avatar
Autor pracuje jako pedagog v oblasti elektroniky, elektrotechniky a programování. Rád tvoří appky všeho druhu. Má přehled v jazycích C#, Java, Kotlin, Javascript, Python a Rust
Aktivity