Nauč se s námi víc. Využij 50% zdarma na e-learningové kurzy.
discount week 50

Lekce 20 - Arduino a práce s tlačítky - Knihovna Nové

V minulé lekci, Arduino a práce s tlačítky, jsme se naučili pracovat s tlačítkem.

V lekci Tvorba vlastní Arduino knihovny - Dokončení jsme si ukázali, jak se knihovny tvoří i výhody jejich použití. Proto si dnes i práci s tlačítkem zjednodušíme v duchu OOP.

Hlavička

Založíme si tedy novou složku s názvem TlacitkoLib/, a v Arduino IDE i novou záložku s názvem TlacitkoLib.h. Projekt uložíme do této složky.

Sem si napíšeme deklaraci hlavičky třídy z programu z lekce s tlačítkem už jako samostatný modul (header). Pro jednoduchost nyní vynecháme ověřování verze vývojového prostředí Arduino IDE:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 30 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za exkluzivní cenu 26 bodů (65 Kč)
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 28 lekcím s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 10 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první lekce z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
26 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 75 Kč 65 Kč

Pozor, pokud si koupíš pouze tuto lekci, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech lekcí.

Koupit jen lekci 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 25 Kč

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Arduino tutoriálu vytvoříme OOP knihovnu pro práci s tlačítkem včetně podpory dlouhého stisku pro pohodlné znovu-používání kódu v Arduino projektech.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Václav Doškář
Avatar
Autor pracuje jako pedagog v oblasti elektroniky a elektrotechniky. Programování má jako koníčka. Věnuje se jazykům C++ a C#.
Aktivity