Lekce 12 - Arduino a práce s tlačítky - Knihovna
V minulé lekci, Tvorba vlastní Arduino knihovny - Dokončení, jsme si ukázali, jak vytvořit vlastní plnohodnotnou Arduino knihovnu.
V tomto tutoriálu programovacího jazyka pro Arduino budeme pokračovat v tvorbě knihoven. Vytvoříme si knihovnu pro práci s tlačítkem. Dozvíme se, co je to reference, a jak se dá metoda přetížit.
Hlavička
Založíme si novou složku s názvem TlacitkoLib/
a v Arduino
IDE i novou záložku s názvem TlacitkoLib.h
. Projekt uložíme do
této složky.
Zde si napíšeme deklaraci hlavičky třídy z programu z lekce s tlačítkem už jako samostatný modul (header). Pro jednoduchost nyní vynecháme ověřování verze vývojového prostředí Arduino IDE:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Arduino tutoriálu vytvoříme OOP knihovnu pro práci s tlačítkem včetně podpory dlouhého stisku pro pohodlné znovu-používání kódu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.