Lekce 8 - SEO - Analýza klíčových slov - Další údaje a kategorizace
V předchozím kvízu, Kvíz - Analýza klíčových slov, sběr a čištění dat, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
V lekci SEO - Analýza klíčových slov - Sběr a čištění dat jsme si uvedli, jakých pět kroků obsahuje proces analýzy klíčových slov a zaměřili jsme se na první dva kroky sběr dat a čištění dat. V této lekci se podíváme na další dva kroky a to na získání dalších údajů a kategorizaci dat.
Získání dalších údajů
V této fázi jde o přiřazení již pročištěným klíčovým slovům důležité údaje, které nám pomohou pochopit, která klíčová slova jsou pro nás důležitá. Jedná se o tyto:
- Hledanost.
- Konkurenčnost.
- Případně CPC (Cost Per Click = cena za proklik) – souvisí ale s konkurencí, takže si většinou vystačíme s prvními dvěma. Záleží, k čemu analýzu klíčových slov děláme. Pokud je využijeme i v reklamě, je dobré si je také stáhnout.
Nastal čas opět využít
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium III, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci se zaměříme na analýzu klíčových slov a to konkrétně na kroky získání dalších údajů a kategorizaci dat.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.