Lekce 6 - SEO - Analýza klíčových slov - Úvod
V předchozím kvízu, Kvíz - Optimalizace struktury HTML a struktury webu v SEO, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
V této lekci si posvítíme na analýzu klíčových slov. Vysvětlíme si, proč je dobré si ji udělat a k čemu nám poslouží. Ukážeme si i krátký příklad, jak k analýze klíčových slov přistupovat.
Proč dělat analýzu klíčových slov
Existuje spoustu důvodů, proč dělat analýzu klíčových slov. O co vlastně jde? Jednoduše řečeno hledáme slova a slovní spojení (=klíčová slova), která lidé ve vyhledávačích skutečně hledají. Lidé mají sklon posuzovat druhé podle sebe. Podle toho, jak to dělají oni nebo jak přemýšlí, tak si myslí, že jednají i ostatní. Ale ono to tak být nemusí. A právě proto děláme analýzu klíčových slov – hledáme, jak se na internetu lidé chovají a co skutečně hledají, ne to, jak si to myslíme my. A navíc to děláme také proto, abychom neopomněli některá důležitá klíčová slova, která by nás třeba ani nenapadla.
- Pokud budeme cílit na špatná slova, naše stránky nenavštíví správné cílové publikum a pravděpodobně web opustí.
- Každé vhodné klíčové slovo musí mít stránku, která je pro něj optimalizovaná. Jedna stránka může být
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium III, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci se zaměříme na analýzu klíčových slov, proč je dobré ji udělat, k čemu slouží. Také si ukážeme krátký příklad.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.