Lekce 20 - UX: Jak vybudovat důvěru uživatele
V minulé lekci, Testování v UX, jsme se dozvěděli vše o testování použitelnosti - proč a kdy se testuje, koho k testu pozvat a jaké jsou časté zjištění při testování.
Cílem každé business webové stránky je získat uživatele a z těchto uživatelů pak udělat klienty. Mnoho současných webových stránek má s tímto problém. Uživatel stránku navštíví, porozhlédne se po ni, ale je odrazen a odchází ze stránky pryč. Z většiny případů je to kvůli tomu, že v uživateli stránka nevzbudila dostatečnou důvěru v nabízený produkt nebo službu. Stránka prostě nepůsobila dostatečně důvěryhodně.
Motivace
Představme si, že přijdeme do malého, ale zalidněného obchodu. Jakmile vkročíme do obchodu, prodavač do nás začne hustit ohromné množství informací o věcech, které nás nezajímají a snaží se nám vnutit produkt, který nechceme. Kdyby se toto skutečně stalo, tak bychom asi všichni okamžitě opustili tento obchod a již se tam nikdy nevrátili. Člověk automaticky ztrácí důvěru, když je nucen do něčeho, co nechce, nebo když je nucen dělat rychlá rozhodnutí v nepřívětivém prostředí. Na internetu se uživatelé chovají stejně a některé business weby se bohužel chovají podobně jako zmíněný prodavač.
Internet je plný lidí a společností nabízejících nejrůznější produkty a služby. V uživateli musí být nejprve
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci si představíme několik zásad, které je dobré dodržet, abychom si vybudovali důvěru uživatele.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.