Lekce 31 - UX: Proč mobilní menu patří dolů?
V předchozí lekci, UX: Dojem rychlého načítání, jsme se zabývali technikami a radami, které nám pomohou navodit dojem rychlého načítání aplikace.
Žijeme v době mobilních technologií. Téměř každý má dnes chytrý mobilní telefon a přístup k internetu. Mobilní telefony se staly nedílnou součástí našich životů, ať chceme nebo ne. Někteří lidé se dnes již bez mobilu neobejdou. Proto je důležitější než kdykoli předtím myslet při vývoji aplikací na mobilní uživatele . To se ale překvapivě netýká jen responzivního designu aplikace, který přizpůsobí vzhled, velikost a rozložení aplikace každému zařízení na základě šířky displeje.
V této lekci se ale responzivitou zabývat nebudeme. Budeme předpokládat, že naše aplikace je již navržena responzivní. V této lekci se budeme zabývat tím, jak dále usnadnit mobilním uživatelům práci s aplikací. Jak již z názvu lekce vyplývá, budeme se zabývat umístěním ovládacích prvků (především menu), tak aby byly dobře přístupné mobilním uživatelům.
Palec není myš
Způsob, jakým používáme mobilní telefon může ovlivnit náš mozek. Studie zjistila, že uživatelé používající mobilní telefon denně, mají zvětšenou somatosenzorickou mozkovou kůru . To je ta část mozku, která má na starosti ovládání našich palců. Další výzkum prokázal, že většina uživatelů mobilních telefonů svá chytrá zařízení ovládá jednou rukou a na displej klikají buď levým, nebo pravým palcem.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci se budeme bavit o tom, proč mobilní navigační menu a ovládací prvky patří do spodní části obrazovky.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.