Lekce 16 - Šibenice pro Android - Java kód aktivity s hrou
V minulé lekci, Šibenice pro Android - XML kód MainGameActivity, jsme vytvořili XML návrh vzhledu aktivity se samotnou hrou.
V dnešním Java Android tutoriálu začneme psát Java kód aktivity
MainGameActivity
, ve které bude hra probíhat.
Proměnné
Jako první deklarujeme proměnné, potřebné pro chod hry:
ImageView imageTitleAnimation; ImageView imgHangman; EditText etInputChar; TextView labelIncorrectChars; private String word = ""; private int guessCount = 0; private int occurrenceCount = 0; private int score = 10000; private int multiplier = 0; private String guessedChars = ""; private String misguessedChars = ""; int categoryId = 0; TextView[] wordChars = new TextView[10]; int[] allowedChars = new int[] { 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 283, 353, 357, 269, 345, 382, 253, 225, 237, 233, 367, 250, 243};
Vysvětleme si je:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V dnešním Android tutoriálu začneme psát Java kód aktivity MainGameActivity, ve které bude hra probíhat.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.