Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se PHP
Aktuálně: Postihly zákazy tvou profesi? Poptávka po ajťácích prudce roste, využij slevové akce 50% výuky zdarma!

Lekce 18 - Šibenice pro Android - Dokončení

V minulé lekci, Šibenice pro Android - Dokončení MainGameActivity a EndGame, jsme dokončili Java kód aktivity MainGameActivity pro samotnou hru a vytvořili XML návrh aktivity, která bude zobrazována po dokončení každé hry.

V Android tutoriálu napíšeme Java kód aktivity se závěrem hry, vytvoříme aktivitu pro zobrazování výsledků a celý projekt tím dokončíme.

Java kód aktivity EndGameActivity

Začneme Java kódem aktivity se závěrem hry.

Proměnné

V úvodu deklarujeme proměnné pro uložení referencí na objekty z XML návrhu vzhledu aktivity a další proměnné potřebné pro funkcionalitu aktivity:

public class EndGameActivity extends Activity {
    TextView labelWord;
    TextView labelScore;
    EditText etPlayerName;

    int lastScore;
    boolean win;
    String playerName = "";
    String word = "";
}

Další proměnné slouží k uložení dosaženého skóre (lastScore) a informace o výhře nebo prohře hráče (win). Dále zde máme proměnnou pro uložení jména hráče (playerName) a nakonec proměnnou pro uložení hádaného slova (word).

Metoda onCreate()

Zde jsou, po vykreslení layoutu a nastavení zákazu změn orientace, pomocí volání getIntent() načtena data intentu, kterým byla tato aktivita otevřena:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 190 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za exkluzivní cenu 162 bodů (404 Kč)
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 33 lekcím s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 70 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první lekce z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
162 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 474 Kč 404 Kč

Pozor, pokud si koupíš pouze tuto lekci, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech lekcí.

Koupit jen lekci 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 25 Kč

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Android tutoriálu napíšeme Java kód aktivity se závěrem hry, vytvoříme aktivitu pro zobrazování výsledků a celý projekt tím dokončíme.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Jiří Frank
Avatar
Autor se věnuje programování v C# a vývoji aplikací pro platformu Android a dalším věcem spojeným s Android OS
Aktivity (14)