Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 18 - Šibenice pro Android - Dokončení

V minulé lekci, Šibenice pro Android - Dokončení MainGameActivity a EndGame, jsme dokončili Java kód aktivity MainGameActivity pro samotnou hru a vytvořili XML návrh aktivity, která bude zobrazována po dokončení každé hry.

V Android tutoriálu napíšeme Java kód aktivity se závěrem hry, vytvoříme aktivitu pro zobrazování výsledků a celý projekt tím dokončíme.

Java kód aktivity EndGameActivity

Začneme Java kódem aktivity se závěrem hry.

Proměnné

V úvodu deklarujeme proměnné pro uložení referencí na objekty z XML návrhu vzhledu aktivity a další proměnné potřebné pro funkcionalitu aktivity:

public class EndGameActivity extends Activity {
    TextView labelWord;
    TextView labelScore;
    EditText etPlayerName;

    int lastScore;
    boolean win;
    String playerName = "";
    String word = "";
}

Další proměnné slouží k uložení dosaženého skóre (lastScore) a informace o výhře nebo prohře hráče (win). Dále zde máme proměnnou pro uložení jména hráče (playerName) a nakonec proměnnou pro uložení hádaného slova (word).

Metoda onCreate()

Zde jsou, po vykreslení layoutu a nastavení zákazu změn orientace, pomocí volání getIntent() načtena data intentu, kterým byla tato aktivita otevřena:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 875 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 36 článkům (31 lekcí, 5 testů) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Android tutoriálu napíšeme Java kód aktivity se závěrem hry, vytvoříme aktivitu pro zobrazování výsledků a celý projekt tím dokončíme.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Jiří Frank
Avatar
Autor se věnuje programování v C# a vývoji aplikací pro platformu Android a dalším věcem spojeným s Android OS
Aktivity