Lekce 5 - Annotation processor v Javě - Velocity Engine
V minulé lekci, Annotation processor v Javě - Template enginy, jsme si představili způsoby, jak generovat kód mnohem lepším způsobem, než přímým zápisem v kódu.
V dnešním Java tutoriálu si ukážeme další jazykové konstrukce dostupné ve Velocity Engine. Naučíme se vytvářet vlastní proměnné, tvořit podmínky a cykly a nakonec i makro. Vše si opět budeme ukazovat na příkladu.
Tentokrát budeme tvořit šablonu pro třídu, která bude mít dvě metody:
vratJmenaDeti()
avratJmenaDospelych()
.
Každá metoda vrátí kolekci řetězců. V lekci nebudeme řešit, kde vezmeme zdrojová data pro jména, protože budou uložena přímo ve třídě procesoru. V reálném použití by byla data uložena například v textovém souboru.
Maven projekt
Pod článkem se opět nachází soubor s projektem ke stažení. Obsahuje dvě složky:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Java tutoriálu si řekneme více informací o syntaxi Velocity Engine. Zjistíme, že se vlastně jedná další programovací jazyk.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.