Lekce 16 - Grafické hodiny v JavaFX - Vykreslování
V minulé lekci, Grafické hodiny v JavaFX - Návrh formuláře, jsme navrhli formulář pro analogové hodiny v
JavaFX a připravili si základ logické třídy pro vykreslení ručiček na
Pane
.
V dnešním JavaFX tutoriálu budeme pokračovat v
programování analogových hodin. Naučíme se vykreslovat
ručičky hodin a obrázky na plátno Pane
.
Vykreslení analogových ručiček
Za účelem vykreslení analogových ručiček si přidáme do třídy
Hodiny
metody vykresliAnalogove()
a
vykresli()
. Poté také upravíme metodu start()
v
souboru App.java
.
Metoda vykresliAnalogove()
Nyní přidejme do třídy Hodiny
metodu
vykresliAnalogove()
k vykreslení ručiček analogových
hodin na základě aktuálního času:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V JavaFX tutoriálu budeme pokračovat v programování analogových hodin. Naučíme se vykreslovat ručičky hodin a obrázky na Pane.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.