Lekce 12 - Timer v JavaFX
V minulém dílu, Zpracování kliknutí na souřadnice v JavaFX, jsme dokončili aplikaci, která vykreslovala
geometrické tvary na poděděný Pane
.
V dnešním JavaFX tutoriálu se naučíme používat třídu
Timer
, která umožňuje spouštět událost po časovém
intervalu.
Smyčka formulářové aplikace
V kurzu Základní konstrukce jazyka Java, jsme
opakování kódu v aplikaci zajistili jeho vložením
do cyklu. Pokud jsme tedy chtěli odpočítat 10
vteřin,
kód vypadal takto:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Java tutoriálu si představíme třídu Timer, která umožňuje spouštět událost po časovém intervalu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.