Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 20 - REST API v Java Spring Boot - Dospecifikování mapování

V předchozí lekci, REST API v Java Spring Boot - Pokročilá práce s mappery, jsme si ukázali pokročilou práci s mappery. Zopakovali jsme si, co známe, a řekli si více o anotaci @Mapping.

V Java Spring tutoriálu zůstaneme stále u mapperů. V našem projektu dospecifikujeme mapování na několika místech a nakonec se podíváme na vygenerovaný kód mapperu.

Úprava MovieMapper - Parametr source

Vraťme se nyní do našeho projektu Filmové databáze, ve kterém máme s mapováním ještě několik problémů. Zatím jsme skončili tím, že jsme si přidal


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 2 170 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 33 článkům (33 lekcí) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium III, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Java Spring tutoriálu zůstaneme stále u mapperů. V našem projektu dospecifikujeme mapování na několika místech a nakonec se podíváme na vygenerovaný kód.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Tomáš Střecha
Avatar
Autor se věnuje tvorbě backend webových aplikací v Javovém frameworku Spring boot, grafickému vykreslování v C++ společně s pomocí OpenGL.
Aktivity