NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Lekce 8 - REST API v Java Spring Boot - DTO a mapper osoby

V minulé lekci, REST API v Java Spring Boot - Dokončení entity osoby, jsme dokončili tvorbu entity osob a vytvořili první databázovou tabulku.

V dnešním Java Spring Boot tutoriálu si vytvoříme DTO pro osoby. Rovněž přidáme i mapper pro převod mezi DTO osoby a její entitou a naopak.

DTO

Pro komunikaci s frontendem budeme používat DTO (Data Transfer Objects). Tyto "přepravky" jsme úplně stejně doteď používali pro data přijatá od uživatele nebo data pro uživatele k zobrazení.

[* ../40513/open-box.svg 120x? .(Přepra


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 2 270 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 34 článkům (33 lekcí, test) tohoto kurzu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium III, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Java Spring Boot tutoriálu vytvoříme DTO pro osoby a také mapper pro převod mezi DTO a entitou a naopak.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Tomáš Střecha
Avatar
Autor se věnuje tvorbě backend webových aplikací v Javovém frameworku Spring boot, grafickému vykreslování v C++ společně s pomocí OpenGL.
Aktivity