Aktuálně: Postihly zákazy tvou profesi? Poptávka po ajťácích prudce roste, využij slevové akce 30% výuky zdarma!

Řešené úlohy k 4.- 8. lekci Java Swing

V minulém dílu, Upomínač narozenin v Java Swing - Dokončení aplikace, jsme doprogramovali upomínač narozenin. Vyzkoušeli jsme si na něm základní formulářové prvky a také modely a práci s chybovými stavy. Již umíme vytvořit poměrně sofistikované aplikace.

Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti Java Swing z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte :)

Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulého tutoriálu a pokuste se na to přijít.

Jestli si chcete trochu pohrát s velikostí, barvou nebo tloušťkou textu u jednotlivých úloh, můžete použít metodu setForeground() pro změnu barvy textu a metodu setFont() pro nastavení fontu. Tyto metody lze použít u prvků JLabel, JTextField, JButton, JList a mnohých dalších.

Jednoduchý příklad

Vytvořte jednoduchý


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 110 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za exkluzivní cenu 94 bodů (234 Kč)
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 19 lekcím s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 42 Kč. Nabídka je omezená pouze pro první lekce z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
94 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 275 Kč 234 Kč

Pozor, pokud si koupíš pouze tuto lekci, ztratíš nárok na speciální slevu 15% na balíček všech lekcí.

Koupit jen lekci 10 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
10 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 25 Kč

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Řešené programátorské úlohy v Java Swing na téma serializace a prvky JList, JLabel a JButton. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Atrament
Avatar
Aktivity (8)