NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Řešené úlohy k 4.- 8. lekci Java Swing

V minulém dílu, Upomínač narozenin v Java Swing - Dokončení aplikace, jsme doprogramovali upomínač narozenin. Vyzkoušeli jsme si na něm základní formulářové prvky a také modely a práci s chybovými stavy. Již umíme vytvořit poměrně sofistikované aplikace.

Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti Java Swing z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte :)

Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulého tutoriálu a pokuste se na to přijít.

Jestli si chcete trochu pohrát s velikostí, barvou nebo tloušťkou textu u jednotlivých úloh, můžete použít metodu setForeground() pro změnu barvy textu a metodu setFont() pro nastavení fontu. Tyto metody lze použít u prvků JLabel, JTextField, JButton, JList a mnohých dalších.

Jednoduchý příklad

Vytvořte jednoduchý


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 300 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 18 článkům (15 lekcí, 3 praktické cvičení) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Řešené programátorské úlohy v Java Swing na téma serializace a prvky JList, JLabel a JButton. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Atrament
Avatar
Aktivity