Lekce 20 - Hra Šibenice - Herní logika
V minulé lekci, Hra Šibenice - Počáteční logika aplikace, jsme začali pracovat na aplikaci Šibenice. Vytvořili jsme logiku pro výběr náhodné věty a komponentu pro tlačítko.
V následujícím tutoriálu vývoje multiplatformních mobilních aplikací v React Native budeme pracovat na téměř kompletní logice celé naší hry Šibenice.
Herní logika Šibenice
V kořenové složce projektu si vytvoříme nový soubor
Game.js
. Tento soubor bude zodpovědný za logiku
hry.
Třída Game
Pro začátek si vytvoříme třídu Game
a importujeme třídu
Sentence
pro generování náhodné věty:
import Sentence from "./Sentence"; export default class Game { constructor(setMistakes, setSentence, setLettersInSentence, navigateToWinPage, navigateToLosePage) { // funkce upravující UI this.setMistakes = setMistakes; this.setSentence = setSentence; this.navigateToWinPage = navigateToWinPage; this.navigateToLosePage = navigateToLosePage; // ostatní this.mistakes = 0; this.sentence = new Sentence().sentence; this.lettersInSentence = []; this.guessedLetters = []; this.displayedSentence = ""; } }
Pojďme si jednotlivé vlastnosti třídy projít.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tutoriálu React Native se zaměříme na herní logiku, ať už jde o podmínku výhry, správné zobrazení věty, nebo ověření písmena ve větě.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.