LETNÍ AKCE JE TADY! Pouze dnes můžeš získat až 90 % extra kreditů ZDARMA při dobití od 1199 kreditů s promo kódem TEPLO90.
LETNÍ AKCE JE TADY! Pouze dnes můžeš získat až 90 % extra kreditů ZDARMA při dobití od 1199 kreditů s promo kódem SLUNCE90.
NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!

Lekce 21 - Šibenice pro Android - Kotlin kód pro dokončení projektu

V předešlém cvičení, Řešené úlohy k 19.-20. lekci Android v Kotlin, jsme si procvičili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.

V Android tutoriálu napíšeme Kotlin kód aktivity se závěrem hry a aktivity pro zobrazování výsledků. Celý projekt šibenice tím dokončíme.

Aktivita EndGameActivity

Začneme Kotlin kódem aktivity se závěrem hry.

Deklarace proměnných

V úvodu deklarujeme proměnné pro uložení referencí na objekty z XML návrhu vzhledu aktivity a další proměnné potřebné pro funkcionalitu aktivity:

private var labelWord: TextView? = null
private var labelScore: TextView? = null
private var etPlayerName: EditText? = null

private var lastScore = 0
private var win = false
private var playerName = ""
private var word = ""

Další proměnné slouží k uložení dosaženého skóre (lastScore) a informace o výhře, nebo prohře hráče (win). Dále zde máme proměnnou pro uložení jména hráče (playerName) a nakonec proměnnou pro uložení hádaného slova (word).

Metoda onCreate()

Zde jsou, po vykreslení layoutu a nastavení zákazu změn orientace, pomocí volání intent načtena


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za exkluzivní cenu 830 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 39 článkům (26 lekcí, 6 testů, 7 praktických cvičení) tohoto kurzu s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 221 Kč. Nabídka je časově omezená a platí pro všechny lekce v kurzu. Nakup teď a získej limitovanou 21% slevu.

Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Android tutoriálu napíšeme Kotlin kód aktivity se závěrem hry a aktivity pro zobrazování výsledků a celý projekt tím dokončíme.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Marek Urbańczyk
Avatar
Autor se věnuje programování v Kotlinu, Javě. Má také zkušenosti s C#.
Aktivity