Lekce 15 - Šibenice pro Android - Návrh aplikace, menu a volby hry
V předešlém cvičení, Řešené úlohy k 13.-14. lekci Android v Kotlin, jsme si procvičili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
V dnešním Kotlin tutoriálu započneme práci na pokročilejší aplikaci pro Android, kterou bude hra šibenice:

Základní charakteristika hry
Hru šibenice vytvoříme podle klasických pravidel. Shrňme si nejprve základní požadavky:
- Hra bude obsahovat slova z několika kategorií dle výběru.
- Po výhře či prohře se zobrazí hádané slovo a dosažené skóre.
- Dosažené skóre bude moci hráč uložit.
- Hráči bude také umožněno vymazat dosavadní výsledky.
- Jak při uložení skóre, tak při mazání skóre bude hráči položen dotaz ve formě dialogu, zda skutečně chce údaje uložit, nebo smazat.
- V žádné části aplikace nebude umožněna změna orientace obrazovky.
- Hráč bude mít na začátku hry 10 000 bodů, za každou chybu mu bude 1 000 bodů odečteno a za každé uhodnuté písmeno 500 bodů připočítáno. Pokud hráč uhodne více písmen za sebou, bude se mu počet bodů násobit.
Jednotlivé aktivity hry
Pojďme si ukázat, jaké budeme v naší aplikaci potřebovat aktivity:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tomto Android tutoriálu začneme s programováním hry šibenice v Kotlin, založíme nový projekt, vytvoříme aktivitu s hlavním menu hry a připojíme obrázky.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.