Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 15 - Šibenice pro Android - Návrh aplikace, menu a volby hry

V předešlém cvičení, Řešené úlohy k 13.-14. lekci Android v Kotlin, jsme si procvičili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.

V dnešním Kotlin tutoriálu započneme práci na pokročilejší aplikaci pro Android, kterou bude hra šibenice:

Základní charakteristika hry

Hru šibenice vytvoříme podle klasických pravidel. Shrňme si nejprve základní požadavky:

  • Hra bude obsahovat slova z několika kategorií dle výběru.
  • Po výhře či prohře se zobrazí hádané slovo a dosažené skóre.
  • Dosažené skóre bude moci hráč uložit.
  • Hráči bude také umožněno vymazat dosavadní výsledky.
  • Jak při uložení skóre, tak při mazání skóre bude hráči položen dotaz ve formě dialogu, zda skutečně chce údaje uložit, nebo smazat.
  • V žádné části aplikace nebude umožněna změna orientace obrazovky.
  • Hráč bude mít na začátku hry 10 000 bodů, za každou chybu mu bude 1 000 bodů odečteno a za každé uhodnuté písmeno 500 bodů připočítáno. Pokud hráč uhodne více písmen za sebou, bude se mu počet bodů násobit.

Jednotlivé aktivity hry

Pojďme si ukázat, jaké budeme v naší aplikaci potřebovat aktivity:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 1 050 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 39 článkům (26 lekcí, 6 testů, 7 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V tomto Android tutoriálu začneme s programováním hry šibenice v Kotlin, založíme nový projekt, vytvoříme aktivitu s hlavním menu hry a připojíme obrázky.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Marek Urbańczyk
Avatar
Autor se věnuje programování v Kotlinu, Javě. Má také zkušenosti s C#.
Aktivity