Řešené úlohy k 1.-4. lekci práce s kolekcemi v Kotlin
V minulé lekci, Vícerozměrná pole v Kotlin, jsme si představili vícerozměrná pole.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti programování v
Kotlin z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod
článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na
něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a
nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Naprogramujte aplikaci, ve které bude několik stejných krabic s položkami
různých typů. Každá krabice bude obsahovat pouze jednu
položku, při vytváření krabice se bude muset definovat, jakého
typu má vkládaná položka být. Do krabice půjde vložit
pouze položka implementující rozhraní IPolozka
s vlastností
pro název položky.
Vytvořte třídy pro tyto 3 položky:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené programátorské úlohy v Kotlin na téma genericita, spojové seznamy a vícerozměrné pole. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.