Lekce 19 - Analytika v marketingu Nové
V minulé lekci, Google Ads – Video reklama, jsme se naučili jak využívat různé formáty video reklam na YouTube, efektivně segmentovat publikum a optimalizovat kampaně pro dosažení konkrétních marketingových cílů v rámci celého nákupního funnelu.
V dnešním online marketingovém tutoriálu se naučíme, se naučíme pracovat s metrikami a KPI, podíváme se na jejich rozdíl a ukážeme si, jak zapadají do frameworku OKR → KPI → metriky. Vysvětlíme si také datovou pyramidu a představíme atribuční modely, které pomáhají zjistit, jak jednotlivé kanály přispívají k úspěchu kampaně.
Analytika – Metriky, KPI a atribuční modely
Bez dat je marketing střelba od boku. Správné metriky a KPI nám pomáhají zjistit, kde vyděláváme, kde ztrácíme a co změnit, aby se investice do reklamy vyplatily. KPI (Key Performance Indicators) propojují marketing s obchodními cíli firmy.
Rozdíl mezi metrikou a KPI si definujeme takto:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V marketingovém tutoriálu se naučíme pracovat s metrikami, KPI, datovou pyramidou a atribučními modely.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.