Staň se programátorem díky kurzům PRO s podporou uplatnění a vlastním full-stack projektem. Více informací:
POSLEDNÍ ŠANCE do 29. 8. 2025: Pracuj až o 60 % rychleji díky akreditovanému kurzu Specialista na AI. Nyní již od 0 Kč. Zjisti více:

Lekce 19 - Analytika v marketingu Nové

V minulé lekci, Google Ads – Video reklama, jsme se naučili jak využívat různé formáty video reklam na YouTube, efektivně segmentovat publikum a optimalizovat kampaně pro dosažení konkrétních marketingových cílů v rámci celého nákupního funnelu.

V dnešním online marketingovém tutoriálu se naučíme, se naučíme pracovat s metrikami a KPI, podíváme se na jejich rozdíl a ukážeme si, jak zapadají do frameworku OKR → KPI → metriky. Vysvětlíme si také datovou pyramidu a představíme atribuční modely, které pomáhají zjistit, jak jednotlivé kanály přispívají k úspěchu kampaně.

Analytika – Metriky, KPI a atribuční modely

Bez dat je marketing střelba od boku. Správné metriky a KPI nám pomáhají zjistit, kde vyděláváme, kde ztrácíme a co změnit, aby se investice do reklamy vyplatily. KPI (Key Performance Indicators) propojují marketing s obchodními cíli firmy.

Rozdíl mezi metrikou a KPI si definujeme takto:


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 425 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 20 článkům (20 lekcí) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V marketingovém tutoriálu se naučíme pracovat s metrikami, KPI, datovou pyramidou a atribučními modely.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Adam Straňovský
Avatar
Autor se zabývá výukou a vzděláváním dospělých, zejména v oblasti výpočetní techniky, programování a tvorby webových stránek. Ve volném čase se rád věnuje hudbě a hře na kytaru.
Aktivity