Hledáš dárek, který neskončí v koši? Nyní 90 % extra kreditů ZDARMA s promo kódem PREKVAPENI90. Zjisti více:
NOVINKA: Staň se datovým analytikem od 0 Kč a získej jistotu práce, lepší plat a nové kariérní možnosti. Více informací:

Lekce 25 - Digitální strategie - Propojení kanálů a plán kampaní

V předchozím kvízu, Kvíz – Online reklama a měření v Google Analytics 4, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.

V dnešním online marketingovém tutoriálu spojíme všechny dosavadní poznatky do digitální strategie, která propojí jednotlivé kanály, stanoví rozpočty a definuje plán kampaní na celý rok. Ukážeme si framework See-Think-Do-Care, tvorbu mediálního mixu, postup rozdělení rozpočtu a šablonu marketingového kalendáře.

Digitální strategie – Propojení kanálů a plán kampaní

Pro efektivní marketingové kampaně je potřeba nastavit správnou strategii. Bez ní se může stát, že se naše aktivity budou navzájem kanibalizovat, nebudou tak efektivní nebo nedorazí k cílovému publiku. Pro správné nastavení strategie pro nás budou klíčové otázky Co → Proč → J­ak → Kdy → Za kolik.

Model See-Think-Do-Care

Model See-Think-Do-Care rozděluje potenciální zákazníky a stávající klienty do čtyř skupin podle toho, v jaké fázi zákaznické cesty se nacházejí. To nám umožňuje přizpůsobit typ komunikace, obsah, reklamní kanály a pozornost tomu, co konkrétní skupina právě potřebuje.


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 1 550 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 42 článkům (25 lekcí, 8 praktických cvičení, 9 testů) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V marketingovém tutoriálu si ukážeme, jak vytvořit strategii a správně rozvrhnout rozpočet kampaně. Seznámíme se také s modelem See-Think-Do-Care.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Adam Straňovský
Avatar
Autor se zabývá výukou a vzděláváním dospělých, zejména v oblasti výpočetní techniky, programování a tvorby webových stránek. Ve volném čase se rád věnuje hudbě a hře na kytaru.
Aktivity