Lekce 12 - Facebook Ads - Tvorba kampaní a optimalizace Nové
V minulé lekci, Facebook Ads - Cílení a strategie publik, jsme se naučili, jak správně cílit publikum ve Facebook Ads, rozdělit ho podle nákupního trychtýře, optimalizovat jeho výkon a vyhodnocovat výsledky.
V tomto praktickém tutoriálu online marketingu projdeme tvorbu kampaní ve Facebook Ads krok za krokem, od založení cíle až po pokročilou optimalizaci a A/B testování. Získáme checklist nastavení, vzorové automatizované pravidlo pro správu rozpočtu a tipy, jak z kampaní vytěžit maximum i s omezeným budgetem.
Facebook Ads – Tvorba kampaní a optimalizace
V této lekci si společně vytvoříme plně funkční reklamní kampaň ve Facebook Ads, která má za cíl prodat online kurz s rozpočtem 30 000 Kč měsíčně. Půjde o simulovaný projekt, díky kterému si vyzkoušíme všechny důležité kroky. Zaměříme se nejen na to, jak kampaně nastavit technicky, ale hlavně proč jednotlivá rozhodnutí děláme – aby byl výsledek nejen funkční, ale i výkonný. Do Facebook Ads se dostaneme přes svůj Facebook účet > Správce reklam:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Online marketingový tutoriál nás provede tvorbou Facebook Ads kampaní krok za krokem. Naučíme se optimalizaci, A/B testování a reporting.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.