Řešené úlohy k 22.-25. lekci základů online marketingu Nové
V minulé lekci, Digitální strategie - Propojení kanálů a plán kampaní, jsme si ukázali, jak propojit marketingové kanály do jednotné strategie a efektivně rozvrhnout rozpočet kampaně.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti display,
affiliate a programmatic z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste
vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale
pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro
vás cvičení smysl a nic se nenaučíte 
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Regionální módní e-shop plánuje jarní akci. Vaším úkolem je připravit lehký display plán, aby se budovalo
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy základů online marketingu na téma display, affiliate a programmatic. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.