Řešené úlohy k 19.-21. lekci základů online marketingu Nové
V minulé lekci, Google Analytics 4 - Architektura a nastavení měření, jsme si vysvětlili principy GA4 a jeho čtyři vrstvy a také jsme probrali nastavení měření (stream, GTM/gtag, Enhanced Measurement, DebugView).
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti analytiky a
měření z minulých lekcí – nastavení OKR, KPI a metrik, tvorbu datové
strategie a reportingu, práci s GA4 událostmi a konfigurací v Google Tag
Manageru. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte
pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte
bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se
nenaučíte 
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Malý e-shop spouští jarní akci na dopravu zdarma. Vaším úkolem je přenést obchodní
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy základů online marketingu na téma analytika a GA4. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.