Řešené úlohy ke 4.-6. lekci základů online marketingu Nové
V minulé lekci, Branding - Značka jako systém, jsme se naučili, jak vyprávět zákaznický příběh, jak pomocí archetypu definovat osobnost značky a jak ji přenést do konkrétní vizuální a komunikační podoby v brand manuálu.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti online marketingu
z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod
článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na
něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a
nic se nenaučíte 
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Představte si, že máte e-shop s doplňky do domácnosti. Stručně nadefinujte tři
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy základů online marketingu na téma branding. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.