Řešené úlohy k 16.-18. lekci základů online marketingu Nové
V minulé lekci, Google Ads – Videoreklama, jsme se naučili, jak využívat různé formáty videoreklam na YouTube, efektivně segmentovat publikum a optimalizovat kampaně pro dosažení konkrétních marketingových cílů v rámci celého nákupního funnelu.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti Google Ads z
minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod
článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na
něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a
nic se nenaučíte 
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Lokální půjčovna nářadí chce v období jara navýšit objednávky. Vaším úkolem je zvolit typ kampaně a základní nastavení tak, aby se zachytila
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy základů online marketingu na téma Google Ads: typy kampaní, remarketing a videoreklama. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.