Řešené úlohy k 7.-9. lekci základů online marketingu Nové
V minulé lekci, Content marketing - Copywriting a storytelling, jsme shrnuli klíčové principy copywritingu a storytellingu, představili jsme osvědčené psací modely, vysvětlili jsme si práci s emocemi, tvorbu micro-copy i výzev k akci a ukázali jsme, jak vše propojit se SEO, aby obsah nejen dobře vypadal, ale také přinášel měřitelné výsledky.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti online marketingu
z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod
článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na
něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a
nic se nenaučíte 
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Představte si, že pracujete pro e-shop s přírodní kosmetikou. "Zelená krása" je český e-shop s přírodní kosmetikou, který prodává hlavně pleťovou a tělovou péči a několik zero waste produktů. Značka zdůrazňuje šetrnost k pokožce , udržitelnost a jednoduché, srozumitelné složení. Funguje pouze online, tedy bez kamenné prodejny, a typicky ji vyhledávají lidé s citlivou pletí nebo ti, kteří chtějí omezit "chemii" a žít udržitelněji. E-shop komunikuje hlavně prostřednictvím Instagramu a Facebooku, má blog s tipy na péči a rozesílá newsletter se zajímavým obsahem a slevami.
Na základě popisu e-shopu
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy základů online marketingu na téma content marketing. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.