Lekce 17 - HR marketing – Buďte žádaným zaměstnavatelem Nové
V předchozí lekci, Jak řídit digitální projekty a nezbláznit se z toho, jsme se naučili organizovat projekty v Asaně a Trello. Už umíme plánovat v delším časovém měřítku a dokážeme si nastavit práci tak, aby nám vyhovovala. Také jsme se podívali na systém, který nám pomůže roztřídit data na disku. To vše, abychom si usnadnili život.
Marketing na webu probíhá napříč různými obory. Pokud máme svou značku nebo společnost a zaměstnáváme další lidi, je pro nás důležité znát i možnost aplikace marketingu na oblast lidských zdrojů. Pojďme se podívat, jak marketing efektivně využít v oblasti HR. Přesto, že nezaměstnanost v České republice začala mírně stoupat, je mezi zaměstnavateli stále "hlad" zejména po technických a dělnických profesích. Ano, mezi technické profese patří i IT, takže vzdělávat se v tomto oboru je více než moudré. Ale zpět k HR neboli human resources (česky také mluvíme o lidských zdrojích). Jak do své firmy dostat pomocí moudře zvoleného marketingu kvalifikované a schopné zaměstnance?
HR marketing – buďte žádaným zaměstnavatelem
Dnes už dávno neplatí, že u dveří každé firmy stojí fronty. Tak, jak to bylo vtipně podáno v pohádce Anděl Páně 2. Spousta kvalitních lidí migruje k zahraničním zaměstnavatelům. Nelze čekat, že chlebodárce zveřejní inzerát a sejdou se mu stohy životopisů. Tedy někdy ano, ale zdaleka ne všechny jsou použitelné. Jednoduše – dnes se musí zaměstnavatel snažit. Musí být pro nové i stávající zaměstnance lákavým a oblíbeným, aby měli motivaci u něj pracovat.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Jak aplikovat marketing na oblast lidských zdrojů (human resources) aneb proč má smysl věnovat se HR marketingu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.