Lekce 7 - Jak dohlédnout na hladký návrh webu už od píky – Souhra
V předchozím kvízu, Kvíz - Zákazníci a tým u návrhu webu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Nyní navážeme na rozložení webových stránek podle copy modelů.
Jakou copy formuli vybrat pro rozložení stránky
Rozložení nejde zaškatulkovat na prosté: „Použijte metodu PAS a web bude prodávat.“ Nejde ani říct, že data z Google Analytics vám napoví vše potřebné a stejně tak nemůžete spoléhat na selský rozum a doufat, že web bude fungovat. Tak co tedy dělat?
Skicování, wireframe, prototyp
Často se k podobě finální stránky dostanete až po několikáté skice stránky (=hrubé rozložení bez detailů a finálního designu). Ze skici následně vznikne wireframe, tedy už skoro závazný obsah, vizuál a rozložení prvků na stránce.
Prototyp je poslední část návrhu, jsou v něm
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Proč copywriter spolupracuje s UX/UI designérem? Jak vás přesahy do jiných profesí zvýhodní před konkurencí a jak dotáhnout návrh webu do finální podoby.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.