Lekce 8 - Jak dohlédnout na hladký návrh webu už od píky – Závěr
V minulé lekci, Jak dohlédnout na hladký návrh webu už od píky – Souhra, jsme si uvedli jak pracuje copywriter s UX designérem, jak se dotahuje design do finále a proč není radno podceňovat mikrocopy.
Už víme jak probíhá analýza klíčových slov, ale co teď s ní? A jak na dokončení návrhu webu?
Copywriter dostane analýzu klíčových slov
Analýzu dostane na stůl copywriter, který bude klíčová slova používat ve svých textech. Ovšem tady pozor. Už dávno nejde o bezduché používání klíčových slov všude, kde to jde. Google sice dle klíčových slov pozná, kam článek zařadit a pod jakým dotazem obsah ukázat, ale dnes už zdaleka nejde o jedinou metriku, kterou Google sleduje.
Google se dnes dívá na rozdílné metriky, dle kterých "rankuje" stránky a řadí je ve vyhledávání. Především jde o:
- Responzivní design – přívětivost pro mobily a tablety
- Rychlost stránek
- Jedinečný obsah
- Linkbuilding a jeho kvalita
- a další...
Testování funkčnosti webu
Copywriter napsal texty, do kterých zahrnul klíčová slova. UX/UI designér se ze skici, přes wireframe dostal až k prototypu, který je nyní potřeba otestovat. Jak na to?
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Jak se testuje funkčnost webu, proč potřebujete nastavit Google Analytics a jak hotový web odevzdat klientovi, abyste se předvedli v nejlepším světle.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.