Lekce 14 - Jak napsat stránku "O nás"
V minulé lekci, Začněme dělat e-mailing efektivně, jsme vylepšili přihlašovací formulář k newsletteru, podívali jsme se na první e-mail, kterým nalákáme nové kontakty a vybrali si e-mailingový nástroj.
"O nás", "O projektu", "Náš příběh", "Naše hodnoty", "Naše story"… Různé názvy pro to stejné – náš příběh a hodnoty, které chceme vyprávět světu. Ne tedy celému světu, spíše našim zákazníkům a především těm potenciálním. A kdeže chceme příběh vyprávět? No přece na stránce "O nás".
Proč jsme nejlepší volba na trhu? Proč by lidé měli nakoupit u nás a jaké benefity nás povznáší nad konkurenci? To vše by mělo na stránce "O nás" zaznít.
Dejme si záležet, stránka "O nás" patří mezi nejnavštěvovanější
Jedinečný příběh nás odlišuje od konkurence. Naše hodnoty rezonují s našimi zákazníky a v neposlední řadě lidé chtějí vidět tváře. Tváře lidí, u kterých nakupují (které potkají). Konkrétní lidé a příběh podporují důvěryhodnost firmy a nebudeme vypadat podezřele a nedůvěryhodně.
Jak pojmenovat stránku "O nás"
Ještě než si člověk přečte náš příběh, narazí na stránku v menu. Buď můžeme zůstat u klasiky, takže se naše stránka bude jmenovat "O nás" anebo **název upravíme, dle
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Náš příběh a hodnoty jsou cestou k srdci našeho zákazníka. Prozraďme story svého brandu na stránce "O nás" a proměníme návštěvníky v zákazníky.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.