Lekce 15 - Co je to Tone of Voice, a proč ho potřebujeme i my
V předchozím kvízu, Kvíz - Efektivní e-mailing a jak napsat stránku "O nás", jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Na Facebooku tykáme, v e-mailech vykáme a na webu je to mix obou. Občas o sobě mluvíme jako o společnosti, jindy jsme organizace, a když na to přijde, jsme i nadnárodka s českými kořeny…
Tak takhle určitě ne! Všechna komunikace směrem ven, tedy jakýkoli text, který naše firma veřejně produkuje, musí být jednotný. Neříkám podle šablony na chlup stejný, ale rozhodně by měl vycházet ze stejných základů. Jak toho dosáhnout?
Co je to Tone of Voice / tonalita značky
Žluté M jako MacDonald, fajka jako Nike anebo 2 černé hlavy, které se kříží na žlutém podkladu u Raiffeisenbank. Takové jsou brandy z pohledu vizuální stránky. A právě u designu představa o brandu končí… Brand je ale mnohem víc. Dnes se zaměříme na jeho komunikaci, nebo-li Tone of Voice.
Voice
Je neměnný v čase a má svá
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Jednotná komunikace podpoří náš business stejně dobře jako logo nebo slogan. Ukotvěme Tone of Voice naší firmy, pomůže nám k tomu komunikační manuál.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.