Lekce 9 - Metoda STDC - See Think Do Care
V předchozím kvízu, Kvíz - Týmová souhra a finalizace návrhu webu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Buď už dávno víte, že vaše cílovka má takové a takové potřeby a podle toho obsah vytváříte anebo je tu druhá, pravděpodobnější možnost. Máte hrubý rámec, ale ještě moc nevíte, jaký obsah tvořit. Tady se vám bude hodit framework SEE THINK DO CARE (STDC).
Jde o metodu, která vám pomůže nahlédnout nejenom do myslí vašich zákazníků, ale především do hlavy vašich potenciálních zákazníků a lidí, kteří vás ještě vůbec neznají.
Stručné vysvětlení, jak funguje STDC
Framework vznikl v roce 2013 a představil ho světoznámý marketér Avinash Kaushik. Metoda se postupem času rozšířila do celosvětového marketingu a samotný Kaushik ji po dvou letech od zveřejnění upravil a doplnil o poznatky, které za 2 roky nasbíral.
Když Kaushik s metodou přišel, trápily ho 3 problémy, které chtěl vyřešit:
- Často říkáme, že
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Znáte STDC? Světoznámá metoda See Think Do Care vám otevře oči. Přestaňte sledovat konverzní poměr a začněte business konečně kočírovat.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.