Lekce 11 - Jak na obsahovou strategii
V předchozím kvízu, Kvíz - STDC ve webovém marketingu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Zaměříme se na to, co je to obsahová strategie, co do ní spadá a jak udělat audit obsahu.
Co je to obsahová strategie
Už z názvu vyplývá, že jde o obsah. Obsah, který uživatel přišel vidět, slyšet, zkrátka zažít. Obsahová strategie potom definuje:
- jak obsah použijete, abyste dosáhli business cílů,
- která rozhodnutí v rámci obsahu udělat, a která ne,
- nastavuje měřitelné metriky, dle kterých můžete úspěch obsahu vyhodnocovat.
Ještě než začnete, znáte "cílovku" a vlastní business?
Před začátkem byste měli znát své zákazníky. Pochopit, jak váš produkt zapadá do jejich života, proč u vás nakupují / ještě nenakupují. S tím vám pomůže uživatelský výzkum. Vlastní business, tedy váš brand musíte chápat na 100 %. Zkrátka co děláte, jak a hlavně proč…
Začněte s tím, co už máte
Když se řekne obsahová strategie, většina si vybaví
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Rozjíždíte business, vlastníte web, ale lidé o vás stále neví? Web, nebude nikdy prodávat bez doprovodných aktivit – potřebujete obsahovou strategii.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.