Lekce 10 - Vyhodnocujete STDC správně? Návod + Rozšíření metody
V předchozí lekci, Metoda STDC - See Think Do Care, jsme se naučili, jak metoda STDC funguje, proč se vyplatí a co všechno s ní zjistíte.
Začněte STDC (see-think-do-care) vyhodnocovat efektivně!
Firmy jsou posedlé prodejním konverzním poměrem –
procento lidí z celkového počtu návštěvníků, které na webu nakoupilo.
Číslo se mírně liší podle způsobu, jakým měříte a jak jste
úspěšní. Průměrný konverzní poměr je v e-commerce okolo
2 %
.
Jenomže jedině lidé ve fázi DO jsou připravení nakoupit, a proto jedině obecenstvo DO můžete vyhodnocovat na základě konverzního poměru. Jak ale měřit kvalitu marketingu u SEE, THINK a CARE?
Konverzní poměr obecně měří procento lidí z celkového počtu návštěvníků, které provedlo na webu požadovanou akci. V našem případě mluvím o nákupu, ale může jít i o míru prokliku, přihlášení do e-mailingu a další.
Jak měřit kvalitu marketingu ve fázi SEE
Obecenstvo ve fázi SEE se snažíte
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Přestaňte slepě měřit konverzní poměr. Nastavte si metriky, které vám konečně pomůžou pochopit vaše zákazníky.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.