NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Java programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Lekce 10 - Vyhodnocujete STDC správně? Návod + Rozšíření metody

V předchozí lekci, Metoda STDC - See Think Do Care, jsme se naučili, jak metoda STDC funguje, proč se vyplatí a co všechno s ní zjistíte.

Začněte STDC (see-think-do-care) vyhodnocovat efektivně! Firmy jsou posedlé prodejním konverzním poměrem – procento lidí z celkového počtu návštěvníků, které na webu nakoupilo. Číslo se mírně liší podle způsobu, jakým měříte a jak jste úspěšní. Průměrný konverzní poměr je v e-commerce okolo 2 %.

Jenomže jedině lidé ve fázi DO jsou připravení nakoupit, a proto jedině obecenstvo DO můžete vyhodnocovat na základě konverzního poměru. Jak ale měřit kvalitu marketingu u SEE, THINK a CARE?

Konverzní poměr obecně měří procento lidí z celkového počtu návštěvníků, které provedlo na webu požadovanou akci. V našem případě mluvím o nákupu, ale může jít i o míru prokliku, přihlášení do e-mailingu a další.

Jak měřit kvalitu marketingu ve fázi SEE

Obecenstvo ve fázi SEE se snažíte


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 1 175 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 27 článkům (18 lekcí, 9 testů) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Přestaňte slepě měřit konverzní poměr. Nastavte si metriky, které vám konečně pomůžou pochopit vaše zákazníky.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Jan Kaláb
Avatar
Jan Kaláb
Aktivity