Lekce 13 - Začněme dělat e-mailing efektivně
V předchozím kvízu, Kvíz - Obsahová strategie a marketing na sociálních sítích, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Jak lákáte návštěvníky k odeslání formuláře, kterým vám
dají e-mail? Co dostanou na oplátku? A kde máte formulář? Není
moc daleko ve struktuře a najdu ho do 10s
od prvního rozkliknutí
stránky? Začněme nad e-mailingem přemýšlet strategicky a
začněme e-mailingem prodávat naše produkty.
Začněme u přihlášení k newsletteru
Formulář k přihlášení newsletteru by měl být na co možná nejvíce místech na webu bez toho, abychom návštěvníky otravovali. Může být například:
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Dva návštěvníci ze sta se přihlásí k newsletteru. Vymaňme se z nelíbivé statistiky a zkusme e-mailing uchopit jinak – jako mocný nástroj marketingu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.