Lekce 7 - Tvorba firemní identity - Reklamní banner
V minulé lekci, Tvorba firemní identity - Vizitka, jsme se zabývali tvorbou firemní vizitky. Vysvětlili jsme si, k čemu vizitka slouží, jaký by měla mít formát a následně jsme se zaměřili na jednotlivé prvky, které by každá vizitka měla obsahovat. V průběhu lekce jsme pak vytvořili jednoduchou vizitku pro naši fiktivní firmu.
V dnešní lekci se budeme věnovat tvorbě reklamních bannerů. Nejprve si vysvětlíme, k čemu reklamní banner slouží, jaké může mít rozměry a následně se také podíváme na to, jak takový reklamní banner správně navrhnout.
Reklamní banner
Reklamní banner je
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V dnešní lekci se budeme zabývat rozměry a jednotlivými prvky reklamního banneru. Následně navrhneme jednoduchý banner pro naši fiktivní firmu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.