Lekce 6 - Tvorba firemní identity - Vizitka
V minulé lekci, Tvorba firemní identity - Grafický manuál III, jsme se věnovali dokončení grafického manuálu. Nejprve jsme vytvořili zbývající strany a poté jsme se zabývali dialogovým oknem Prezentace PDF. Pomocí toho okna jsme z jednotlivých PSD souborů, které představovaly strany grafického manuálu, vytvořili ucelený PDF dokument.
V dnešní lekci se budeme věnovat tvorbě firemní vizitky. V první části lekce si vysvětlíme, k čemu vizitka slouží, jaký by měla mít formát a následně se také podíváme na jednotlivé prvky, které by měla obsahovat. V druhé části pak navrhneme jednoduchou vizitku pro naši firmu PCB Runner.
Firemní vizitka
Mít firemní vizitku je pro nás velmi důležité. Nejenže vizitka obsahuje naše kontaktní údaje, ale je to v podstatě také
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci se budeme zabývat formátem a jednotlivými prvky, které by měla vizitka obsahovat. Poté navrhneme jednoduchou vizitku pro naši firmu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.