Řešené úlohy k 18.-19. lekci Scratche
V minulé lekci, Vnímání ve Scratchi, jsme si popsali bloky Vnímání, které máme ve Scratchi k dispozici. Některé z nich jsme si pak vyzkoušeli při tvorbě programu, v němž jsme s kočičákem hráli na schovávanou.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti programování ve Scratchi z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulého tutoriálu a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Chůze je zdravá. To ví i náš kočičák, a tak se rozhodl, že se trochu projde. Vytvořte program, ve kterém se kočičák začne
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené programátorské úlohy ve Scratchi na téma pohybu a vnímání. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.