Lekce 10 - Skákačka v Pygame - Obrázky - Kreslení
V předchozí lekci, Skákačka v Pygame - Obrázky - Načítání, jsme dokončili načítání obrázků pro
Skákačku. Zaměřili jsme se také na funkce map()
a
lambda()
.
V dnešním tutoriálu Pygame v Pythonu budeme pokračovat v práci v našem projektu Skákačky. Pokročíme v práci s obrázky, které si už po načtení zobrazíme na obrazovku.
Herní plocha
Abychom věděli, kam máme náš obrázek zobrazit, potřebujeme znát
herní plochu. Ta by měla být shodná s plochou v instanci třídy
Game
. V souboru media.py
si tedy ve třídě
Image
vytvoříme `pro
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Před koupí tohoto článku je třeba koupit předchozí díl
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tomto tutoriálu Pygame v Pythonu pokročíme v práci na Skákačce s obrázky a naučíme se zobrazit je v herním okně.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.