BLACK FRIDAY! Slevy až 80 % jsou všude. Tak je nepropásni a přejdi do rostoucího IT oboru!

Řešené úlohy k 10.-13. lekci OOP ve Swift

V minulé lekci, Přetěžování operátorů a užitečné drobnosti ve Swift, jsme se zabývali přetěžováním operátorů a ukázali jsme si několik dalších vychytávek Swiftu.

Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti objektově orientovaného programování ve Swift z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte :)

Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.

Jednoduchý příklad

Představte si, že programujete internetový obchod. Vytvořte aplikaci, ve které budou figurovat:


 

...konec náhledu článku...

Prémiový článek

Prémiový článek

Na itnetwork.cz se nachází největší a nejucelenější česká databáze s výukovými články, jejímž cílem je umožnit kvalitní vzdělání v oblasti IT úplně každému. Měsíčně zobrazíme k milionu článků a sklidíme desítky děkovných emailů, kde nám sdělujete, že jsme vám pomohli k lepšímu zaměstnání nebo vzdělání.

Ačkoli se snažíme držet většinu obsahu úplně zadarmo, udržovat síť v provozu a aktuální stojí obrovské úsilí. Proto je nějaký obsah, jako cvičení nebo odbornější články, přístupný pouze za body. Nebojte, nestojí to skoro nic :)

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

Řešené programátorské úlohy ve Swift na téma protokoly. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 208 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za exkluzivní cenu 156 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 22 lekcím s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 130 Kč. Nabídka je časově omezená a platí pro všechny lekce v kurzu. Nakup teď a získej limitovanou 25% slevu.
156 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 519 Kč 389 Kč
Koupit jen lekci 18 bodů
Koupit lekci s kontrolou a certifikací 21 bodů
Dokoupit kontrolu a certifikaci 6 bodů
Na svém účtu máš aktuálně 0 bodů
18 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 45 Kč

Koupí článku k němu získáš neomezený přístup a to napořád. Posuneš své znalosti zas kousek dopředu a zároveň nám pomůžeš udržovat celý projekt při životě a pomáhat vám tak k lepší budoucnosti.

Obsah článku spadá pod licenci Premium II, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Dobít body můžeš okamžitě např.:

Kartou SMS Převodem
Kartou SMS Převodem
Článek pro vás napsal Samuel Kodytek
Avatar
Autor se věnuje všem jazykům okolo JVM. Rád pomáhá lidem, kteří se zajímají o programování. Věří, že všichni mají šanci se naučit programovat, jen je potřeba prorazit tu bariéru, který se říká lenost.
Aktivity (11)