Lekce 12 - 6 nejčastějších chyb copywritingu - 1. a 2. chyba
V předchozím kvízu, Kvíz - Reklamní emaily a identita copywritera, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
V této lekci se zaměříme na první a druhou chybu z šesti nejčastějších chyb při psaní copy textu a na to, jak je opravit. První chybou je, když si myslíme, že věci děláme jinak. A druhou chybou je, že lidem říkáme, že jsme "víc než něco". Jedná se o další článek, ze série článků Lucky Perlíkové.
6 nejčastějších chyb psaní copy textu a jak je opravit
Probereme si 6 nejčastějších chyb copywritingu, které jsou na internetu vidět dnes a denně. Proč bychom se jich nikdy neměli dopouštět a jak tyto chyby opravit? Opravdu může hrát text tak významnou roli v tom, zda si zákazník koupí náš produkt či službu?
První dvě chyby, které si dnes podrobněji rozepíšeme, jsou velmi podobné. Co platí u jedné, platí i u druhé a naopak. Proto je podrobíme kritické analýze ve společném článku, abychom se zbytečně neopakovali.
První chyba: Když si myslíme, že děláme věci JINAK
Stejně JINAK je bude dělat dalších 20 firem. Je dost nabubřelé myslet si, že zrovna my jsme něčím výjimeční. Protože s největší pravděpodobností nejsme. A pokud ano, rozhodně naši jedinečnost "nezaplácneme" tímto označením.
Namísto výjimečnosti je lepší **zaměřit se na
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci se zaměříme na první a druhou chybu z šesti nejčastějších chyb při psaní copy textu a na to, jak je opravit.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.