Lekce 13 - 6 nejčastějších chyb copywritingu - 3. a 4. chyba
V minulé lekci, 6 nejčastějších chyb copywritingu - 1. a 2. chyba, jsme si uvedli první a druhou chybu z šesti nejčastějších chyb při psaní copy textu a jak je opravit. První chybou je, když si myslíme, že věci děláme jinak. A druhou chybou je, že lidem říkáme, že jsme "víc než něco".
V této lekci se zaměříme na třetí a čtvrtou chybu z šesti nejčastějších chyb při psaní copy textu a na to, jak je opravit. Třetí chybou je, když jsme příliš výpravní. A čtvrtou chybou, když nevíme, ke komu mluvíme. Jedná se o další článek, ze série článků od Lucky Perlíkové.
Třetí chyba: Když jsme příliš výpravní
Je přirozené, že lidé nechtějí moc číst.
Příkladem budiž čekárna u zubaře a my nemáme žádné zařízení (mobil, tablet), čím bychom se mohli připojit k internetu a zabavit se. A ani vlastní čtivo či křížovky. Jsme odkázání na zubařský zábavní itinerář. Na výběr máme časopis Bravo a Epos o Gilgamešovi.
Co si vybereme?
Tato volba nijak nesnižuje naši inteligenci. Pokud se chceme zabavit, je normální, že raději sáhneme po něčem jednoduchém a krátkém.
Podobným způsobem bychom měli pohlížet i na vlastní stránky. Často se k nám na web dostane člověk, který bude skrolovat na internetu (například z nudy). Nebo bude hledat něco jiného a naše stránka se mu objeví, jelikož
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci se zaměříme na třetí a čtvrtou chybu z šesti nejčastějších chyb při psaní copy textu a na to, jak je opravit.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.