Lekce 10 - Copywriting je komunikace, která vaše klienty baví
V předchozím kvízu, Kvíz - Korektura a reklama v copywritingu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Nalákat a motivovat čtenáře, aby se z něj stal platící klient. To je to, o co usiluje reklama nejen na sociálních sítích. Pokud jste dávali během minulé lekce pozor, už víte, jak takový textový magnet sepsat.
Zákazníka jsme tedy zaujali, možná od nás i něco koupil. Skvělé.
Tímhle by ale naše kooperace s ním skončit neměla. Naopak. Zkušení markeťáci vědí, že to nejdůležitější na celém procesu nastává právě teď –
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Nejen schopnost psát reklamní e-maily, které si budou vaši klienti rádi číst. Copywriterské myšlení je cestou k opravdu efektivní mezilidské komunikaci!
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.