Lekce 7 - Copywriting je nápad nejen na skvělý slogan
V minulé lekci, Copywriting je titulek, který vás chytne a nepustí, jsme se zabývali kvalitním titulkem a uvedli si několik možností, jak jej pojmout.
Slogany jsou takovými většími a silnějšími brášky titulků. Neprezentují ale už jen jednotlivé články, nýbrž celou naši firmu. Zosobňují to, co si náš potenciální klient uloží v souvislosti s námi do podvědomí jako úplně první.
Chytlavý slogan je přímou součástí duševního vlastnictví každé větší firmy. Něco, co ji definuje. A zároveň něco, za co je schopna platit doslova zlatem. Však existují typy copywriterů, kteří se vyloženě na vymýšlení sloganů specializují. A věřte tomu, že ti kvalitní si rozhodně nežijí špatně.
Málo platné, stejně ale není nad to, když si takovou věc dokážeme vymyslet sami. Kromě podstatné finanční úspory je to i záležitost profesní cti, kdy je v prezentaci naší živnosti také každé slovo naše.
Jak ale na to? Kde vzít nápad, když na tento druh kreativity jaksi nemáte buňky? Máte odjet meditovat do hor nebo podstoupit hypnózu?
Nic takového. Stačí
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Dnes se s pomocí všech copywriterských zbraní, co už umíme používat, pustíme do vymýšlení chytlavého sloganu pro vaši firmu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.