Lekce 9 - Copywriting je reklama, která opravdu prodává
V minulé lekci, Copywriting je psaní bez pravopisných chyb, jsme se podívali na copywriterskou nezbytnost - psaní bez pravopisných chyb - a uvedli jsme si pár tipů, které nám psaní ulehčí.
"Jak mám napsat účinný reklamní text, který skutečně prodá můj produkt a vydělá mi peníze"?
Hledání odpovědi na tuhle otázku je pro většinu z vás pravděpodobně tou hlavní motivací, proč ztrácíte čas s tímhle kurzem. Dnes jste se dočkali. Mrkneme totiž na zásady chytlavé reklamy trochu blíže.
Možná se vám však bude zdát, že většinu z rad jste už někde slyšeli. Není to náhoda. Dobrý reklamní text je totiž citlivou esencí všeho, co jsme si do této chvíle řekli.
Když jsme si minule ukazovali, jak co nejefektivněji vyhnat z vlastního článku pravopisné chyby, přidali jsme do našeho zásobníku poslední copyzbraň. Pro boj s nástrahami tvorby reklamního textu máme teď rozhodně kam sáhnout.
Tak vzhůru do praxe!
Kolbiště, ve kterém se budeme pohybovat, je ta stále ještě nejpopulárnější sociální síť světa. Toto prostředí má samozřejmě svá specifika. Ovšem základ, který tam budeme potřebovat při tvorbě efektivní reklamy, úspěšně použijeme vlastně i kdekoliv jinde.
Dobýt Facebook
Přes všechny průšvihy a nastupující konkurenci je Facebook mezi sociálními sítěmi stále jasná jednička. Reklama, kterou na něj poměrně jednoduše vložíme, se
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Jak to jen udělat, aby se váš reklamní text prosadil v tak extrémně konkurenčním prostředí, jako je Facebook? S našimi copyzbraněmi v kapse to zvládnete!
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.