Řešené úlohy k 1. - 10. lekci Copywritingu
V minulé lekci, Copywriting je komunikace, která vaše klienty baví, jsme se mrkli na zoubek dalšímu podstatnému rozměru copywritingu, a to komunikaci s klientem. Víme tedy, že díky našim copyzbraním můžou z takové korespondence mít kromě velké účinnosti obě strany navíc i radost.
Dáme si teď ještě jednu tréninkovou lekci. Kromě všech zásad, o kterých jsme si tu od začátku povídali, se v ní zaměříme především na aplikaci dovedností z posledních pěti kapitol. Promrskáme tak třeba tvorbu vhodného titulku, vytvoříme si atraktivní slogan a pověnujeme se také tvorbě účinné e-mailové reklamy.
Ani tentokrát to není na čas ani na body. Dejte si záležet a klidně si při nejistotách během řešení úkolů všechny příslušné kapitoly ještě jednou projděte.
Připraveni?
Odkomunikujte problém
Jediný, kdo nedělá chyby nebo nenaráží na problémy, je ten, kdo nedělá nic. A protože to není náš případ, musíme se smířit s tím, že se prostě s nějakou nepříjemností čas od času setkáme. A tehdy půjde o to, jak se k ní postavíme.
Nesnažte se ji řešit alibisticky, výmluvami nebo se to dokonce snažit tutlat. Takový přístup je vůbec největší chybou, kterou můžete udělat. Pokud totiž děláte z lidí blbce, šeredně a mnohdy nenapravitelně si
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V poslední tréninkové lekci našeho copykurzu se zaměříme především na tvorbu nadpisů, sloganů a komunikaci se zákazníkem.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.