Řešené úlohy k 1. - 3. lekci Copywritingu
V předchozím kvízu, Kvíz - Cílová skupina a efektivita v copywritingu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
Abyste ale neřekli, že vás mezi všechny ty copyžraloky hážu bez jakéhokoli praktického tréninku, připravím pro vás také několik "pracovních listů", díky kterým si budete moct získanou teorii procvičit v praxi. Mrkneme v nich znovu na některé principy dobrého copywritingu, o kterých jsme se již bavili a bavit budeme v následujících lekcích.
Toto je první z nich. Procvičíme si v něm znalosti nabyté v prvních třech lekcích. Než se pustíte do práce, doporučuju si lekce ještě jednou prostudovat. Najdete tam klíč a jasná vodítka ke čtyřem příkladům k procvičení, které na vás níže čekají. Na konci cvičení vždy najdete mou variantu řešení a v komentářích budete mít prostor k diskuzi.
Teď už před sebou potřebujete jen papír a tužku, případně prázdnou stránku nějakého textového editoru. A možná kolem sebe trochu klidu.
Jste připraveni? Tak pojďme na to.
Určete cílovku a na co se u ní zaměříte
Začneme zlehka, nicméně považuju za
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Zkuste si pár praktických cvičení na používání některých zásad dobrého copywritingu. Dnes se mrkneme na zestručňování textu a zaměření na cílovku.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.