Apple chystá mobilní náhradu Genius Baru
Genius Bar je jedním z hojně používaných způsobů podpory produktů od Applu. Nachází se v každém Apple Store a podpora probíhá doslova na baru, kde na jedné straně sedí zákazník a na druhé zaměstnanec Apple Store.
To by se ale mělo brzy změnit, Apple totiž podle uSwitche pracuje na aplikaci, která by měla Genius Bar nahradit. Z pohledu Applu je to celkem logický krok, Genius Bary bývají totiž velmi často zaplněné. Smůlou je, že se na nich řeší i problémy s kabely a podobným neopravitelným příslušenstvím a tak může zákazník na výměnu kabelu čekat i půl hodiny.

Aplikace by měla nabídnout spojení s odborníky, a to pomocí chatu či již existujícími cestami (telefon, e-mail atd.), objednání a rezervace návštěvy v kamenném Apple Store. Obsahovat by měla i již existující příručky z portálu selfsolve.apple.com. Mělo by být také možné zakoupit rozšířenou záruku Apple Care.
Je zde také možnost, že Apple zabuduje virtuální Genius Bar do již existující aplikace Apple Store, ta má ale již nyní funkcí dostatečně. Tou pravděpodobnější cestou je tak vlastní aplikace, která by se teoreticky mohla objevit i v Mac App Store.
Některé problémy se ovšem zatím návštěvě Apple Store nevyhnou a aplikace tak bude sloužit především k řešení softwarových problémů.
Zdroj: uSwitch